نوشته شده توسط : رکسانا

بررسی جراحی پلاستیک


بسیاری از شما می خواهید با انجام جراحی پلاستیک زیبایی و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. با این وجود یافتن یک جراح پلاستیک خوب و بیمارستان های مجهز به هیچ وجه آسان نیست. همچنین ، با توجه به هزینه های بسیار بالای بسیاری از جراحان پلاستیک ، این امر حتی غیرممکن به نظر می رسد ، به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال انجام جراحی پلاستیک در ایران هستند. یک نکته خوب در مورد جراحی پلاستیک در ایران این است که وقتی قسمتی از صورت یا بدن شما چنین دردی را در گردن شما ایجاد می کند ، می توانید آن را برای همیشه اصلاح کنید.

ایران یکی از اولین کشورها در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی و دهمین کشور در میان کشورهای برتر جهان است. انواع جراحی پلاستیک و سایر خدمات پزشکی با بالاترین کیفیت در ایران ارائه می شود. علاوه بر این ، وقتی هزینه بالای جراحی پلاستیک شما را از این تصمیم منصرف می کند ، ایران یک گزینه قانع کننده است. قابل ذکر است که ، جراحان پلاستیک ایرانی از باتجربه ترین و برترین جراحان در جهان هستند.

محبوب ترین جراحی های پلاستیک در ایران کدامند؟

جراحی پلاستیک شاخه ای شگفت انگیز از جراحی است که می تواند شکل و عملکرد اندام ها را تغییر دهد. دو شاخه اصلی این جراحی پلاستیک در ایران و سایر کشورها وجود دارد که عبارتند از:

جراحی پلاستیک ترمیمی: جراحی پلاستیک ترمیمی نقایص بسیاری از اندام ها را برطرف می کند و بنابراین کیفیت زندگی بیمار را تا حد قابل قبولی بهبود می بخشد. به عنوان مثال ، اگر شکاف لب یا شکاف کام ، تغییر شکل گوش ، ضربه یا سوختگی دارید یا پس از جراحی ماستکتومی نیاز به جراحی بازسازی پستان دارید ، شاید جراحی پلاستیک در ایران بهترین گزینه شما باشد.
جراحی زیبایی پلاستیک: این نوع جراحی پلاستیک در ایران برای بیمارانی مناسب است که از شکل و شکل یک یا تعدادی از اعضای بدن خود راضی نیستند و یا افتادگی پوست و سایر مشکلات مربوط به سن را بهبود می بخشند. به عنوان مثال ، جراحی های بزرگ شدن یا کاهش پستانها ، جراحی زیبایی بینی ، برداشتن چربی یا پیوند چربی در قسمت های خاصی از بدن نمونه هایی از این نوع جراحی های پلاستیک در ایران است.

طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک ، طی چهار سال گذشته ، حدود 40727 جراح بیش از 11 میلیون عمل جراحی زیبایی در سراسر جهان انجام داده اند. جراحی پلاستیک به دلیل محبوبیت و تقاضای زیادی که در بین مردم ایران دارد ، در ایران به خوبی توسعه یافته است. ایران در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب گردشگری پزشکی برای افرادی است که به دنبال جراحی پلاستیک با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

مشهورترین جراحی پلاستیک در ایران جراحی زیبایی بینی یا اصطلاحاً عمل بینی است ، تا حدی که ایران را پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان خوانده اند. جراحی پلک (بلفاروپلاستی) ، بزرگ شدن / پروتز پستان ، لیپوساکشن ، بوتاکس ، پرکننده و تزریق ژل در رده های بعدی جراحی های زیبایی با حداقل تهاجم و تهاجم در بین ایرانیان است. LPL در ایران نیز این روزها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

چرا جراحی پلاستیک در ایران؟

از آنجا که جراحی پلاستیک غالباً تحت پوشش بیمه نیست ، بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند. به همین دلیل گردشگری پزشکی گزینه ایده آلی است که سالانه مورد توجه بسیاری از افراد در سراسر جهان قرار می گیرد. علاوه بر هزینه جراحی ، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که انواع جراحی ها از جمله جراحی پلاستیک بسیار حساس هستند و نیاز به تجربه بالای جراح دارند.

این روزها جراحی پلاستیک در ایران در بین مردم جهان بسیار محبوب شده است زیرا گردشگری پزشکی در ایران به بیماران این امکان را می دهد تا جراحی خود را با بهترین کیفیت اما با کمترین زمان انتظار و با کمترین هزینه انجام دهند. تجربه بالای جراحان ایرانی باعث شده است که خطر بروز عوارض بعد از جراحی پلاستیک در ایران بسیار کم و رضایت بیمار بسیار زیاد باشد.

منبع: 

https://iranhealthagency.com/plastic-surgery-in-iran/



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()