نوشته شده توسط : رکسانا

حقوق و دستمزد آژانس های مدلینگ چگونه است؟ 

نهادها معمولاً نه تنها معمولاً از مدلهای خود 20 درصد پورسانت می گیرند ، بلکه طبق مدل ها و وکلا مبلغ مشابهی را از مشتری مدل دریافت می کنند.

وقتی با آژانس مدلینگ امضا می شوید چه اتفاقی می افتد؟


شما با آژانس ملاقات می کنید و قرارداد را دریافت می کنید:

شما با کارکنان آژانس جلسه ای خواهید داشت ، جایی که آنها به شما توضیح اساسی می دهند که چه چیزی باید انتظار داشته باشد و چگونه آنها قصد دارند با شما همکاری کنند. در این زمان ، یک کپی از قرارداد مدلینگ و همچنین سایر اسناد مرتبط را دریافت خواهید کرد.

چه کسی اولین آژانس مدلینگ را راه اندازی کرد؟


جان پاورز
در دهه 1920 ، مدلینگ بیشتر به عنوان یک شغل قابل مشاهده برای زنان تبدیل شده بود ، زیرا فروشگاه های بزرگ و خرده فروشان در سراسر ایالات متحده به طور مرتب نمایش های مد را با مدل های زنده برگزار می کردند و بیشتر از آنها به عنوان "مدل" یاد می کردند تا به عنوان "مانکن". سپس ، در شهر نیویورک در سال 1923 ، جان پاورز اولین آژانس مدلینگ را افتتاح کرد.

چگونه می توانم مدلینگ را شروع کنم؟


چگونه می توان یک مدل شد
تصمیم بگیرید که چه مدلی می خواهید باشید. انواع مختلفی از مدلها وجود دارد ، از جمله مدلهای باند ، مدلهای چاپی ، مدلهای سایز بزرگ و مدلهای دستی. ...
تمرین در خانه را شروع کنید. ...
مجموعه عکس های خود را بسازید.(پرتفولیو) ...
دنبال یک مدل مطرح و آژانس او بگرد ...
در کلاسهای مربوطه شرکت کنید برای ثبت نام به صفحه آژانس مدلینگ برو!
به دنبال فرصت هایی باشید که مورد توجه قرار بگیرید. ...
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید.(سوشال مدیا ها مثل اینستاگرام)

مقاله نحوه ورود به مدلینگ رو بخون!

آیا می توانید با مدلینگ ثروتمند شوید؟


به عنوان یک مدل می توان پول زیادی به دست آورد - حتی برای میلیونر شدن.

واقعیت برای بسیاری از مدلها بسیار کمتر است. با این حال ، اگر مصمم باشید که سخت کار کنید ، فرم خود را حفظ کنید و حرفه خود و تلاش خود را به حداکثر برسانید ، به راحتی می توانید به همان اندازه یا بیشتر از یک

شغل اداری درآمد کسب کنید.

مقاله درآمد مدلینگ در 1400 رو بخون!

مدل ها چند ساعت کار می کنند؟


مدلهای مستقل کار خوب ، چهار تا هشت ساعت در روز جلوی دوربین می گذرانند ، اما نه هر روز. مانند همه مدل ها ، آنها نیاز به زمان دارند تا مطمئن شوند که از نظر جسمانی در شرایط مطلوب قرار دارند تا بتوانند خواسته های شغلی را برآورده کنند.

آیا آژانس های مدلینگ به شما پول می دهند؟


آژانس های مدلینگ و استعدادیابی برای مدل ها و بازیگران مجرب و مشتاق کار پیدا می کنند. وقتی شما حقوق می گیرید آنها حقوق می گیرند (یعنی سودرسانی متقابل است). برخی از آژانس ها به شما اجازه می دهند فقط با آنها ثبت نام کنید ، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می دهند در سایر آژانس ها ثبت نام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رکسانا

تم تولد پسرانه

سلام دوستای عزیزم تو این مقاله کلی ایده باحال برای گرفتن یه جشن تولد با شکوه و به یاد موندنی دارم که با استفاده از تم تولد پسرانه میتونید اونارو توی دیزاین محیط و لوکیشن اجرا کنید. 

وای! از اینکه اولین روز تولد فرزند شما در اینجا قرار دارد احساس سرخوشی می کنید. چند ماه قبل ، او در رحم شما بود و اکنون شما برای اولین جشن تولد او برنامه ریزی کرده اید. خاطرات اولین سالگرد تولد پسرم هنوز آنقدر در ذهنم تازه است که به خوبی می توانم با هیجان و اشتیاق شما ارتباط برقرار کنم.

محدود کردن ایده ها برای تمرکز بر روی بهترین تم های اولین تولد برای پسران یا تم های منحصر به فرد اولین تولد برای پسران دشوار است. اما این روز ویژه ترین روز مانچکین شماست ، بنابراین جشن گرفتن با بسیاری از سرگرمی ها و رنگ ها یک امر ضروری است.

در اینجا لیستی برای تم های اولین تولد پسر وجود دارد:

1. تم تولد هیولا

هیولاها همیشه موجودات ترسناکی نیستند. آنها خنده دار ، رنگ روشن هستند و همچنین در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. این را می توان به موجودات مختلف و محصولات تولد سفارشی کرد که کودک شما از دیدن آنها شگفت زده می شود.

می توان هدیه هایی مانند اسباب بازی های مینیاتوری متناسب با موضوع مهمانی یا لیوان اهدا کرد.

2. تم تولد کارناوال یا سیرک

کارناوال یا سیرک پر از رنگ های سرگرم کننده و روشن است. می توانید موارد را به همان اندازه که می خواهید بزرگ کنید. بنابراین ، به مهمانی های کارناوال یا سیرک بروید تا از جذابیت آن لذت ببرید و آن را به یکی از موضوعات زیبا برای تولد 1 سالگی برای پسران تبدیل کنید.

می توان هدیه هایی مانند آهن ربا یخچال یا بطری آب داد.

3. تم تولد پسرانه فضاپیما

سفینه فضایی نمی تواند موضوع ایده آل برای کوچولوها باشد ، مگر اینکه بخواهید کوچولوی شما به عنوان یک دانشمند فضایی بزرگ شود. همچنین او از دیدن آسمان آبی روشن با سیارات و موشک بسیار خوشحال خواهد شد.

می توان هدایایی مانند اسباب بازی های مینیاتوری فضاپیما ، آهن ربا یخچال را داد.

4. تم تولد Safari یا Animal Kingdom

نوزادان بچه های کوچک ، همه شیفته حیوانات هستند. بنابراین ، یک موضوع سافاری یا پادشاهی حیوانات می تواند یک مهمانی اتفاق افتاده برای آنها باشد. همه مهمانان از جمله بزرگسالان و کودکان خردسال از ذره ذره آن لذت خواهند برد. برش حیوانات و سایر وسایل را می توان ساخت یا ترتیب داد تا مهمانی فراموش نشدنی شود.

می توان هدایایی مانند اسباب بازی های نرم حیوانات یا کفش هایی را که روی آنها حیوانات است ، اهدا کرد

5. تم جنگل یا تولد وحشی

موضوع عالی وحشی یا جنگلی کم و بیش شبیه موضوع فوق است. استفاده از رنگ سبز در اینجا بیشتر خواهد بود. برگها و بادکنکها به رنگ سبز نگه داشته می شوند تا جلوه جنگل را بدهند. پیر و جوان همه در این محیط طبیعی احساس استقبال می کنند.

هدایایی مانند بطری های آب فانتزی ، اسباب بازی ها یا پیراهن با گرافیک مربوط به جنگل را می توان اهدا کرد.

6. تم آبی پسرانه

تم آبی در بین پسران بسیار مشهور است زیرا این رنگ مورد علاقه ترین رنگ است. می توانید محیط را با رنگ آبی تزیین کنید و حتی می توانید کد لباس را برای همه به رنگ آبی نگه دارید.

می توان هدیه هایی مانند مچ بند آبی یا اسباب بازی اهدا کرد.

7. تم تولد هواپیما

آیا تاکنون فکر کرده اید که هواپیما نیز می تواند یک مضمون باشد؟ بله ، این می تواند برای پسران باشد که می خواهند بزرگ شوند تا خلبان شوند. با نگه داشتن برش ها ، بالن ها و اسباب بازی های هواپیما در همه جا همه را متعجب کنید.

می توان هدایایی مانند اسباب بازی های کوچک هواپیما یا کاریکاتور مضمونی را اهدا کرد.

8. تم تولد لگو شهر

لگو یکی دیگر از اسباب بازی های مورد علاقه پسران است که در آن ساخت هواپیماهای مختلف ، وسایل نقلیه یا ساختمان ها را یاد می گیرند. این قطعاً می تواند یک تم تولد برای پسران باشد. ترتیب دادن یک مهمانی لگو برای همه استادان زیبا در خانه انفجار خواهد بود.

می توان هدیه هایی مانند ست لگو داد.

9. تم تولد Doraemon

Doraemon نامی شناخته شده در دنیای کارتون است که بیشتر بچه ها عاشق تماشای آن هستند. این می تواند یک ایده مهمانی مهم برای پسران یا مضامین کارتونی پسر بچه ها باشد زیرا آنها احساس می کنند با شخصیت محبوب خود Doraemon در سرزمین کارتون هستند.

می توان هدایایی مانند پیراهن که روی آن Doraemon ساخته شده است یا اسباب بازی های شخصیت های Doraemon را اهدا کرد.

10. تم تولد Motu Patlu

امروزه مهمانی های مضمون کارتونی معمول است. بنابراین اگر نمی خواهید خیلی آزمایش کنید ، به یک مهمانی با مضمون Motu Patlu بروید. کودکان از دیدن محبوب ترین شخصیت های کارتونی خود که در این مهمانی حضور دارند لذت خواهند برد.

هدایایی مانند جعبه مداد ، کوسن ، کیف و غیره را می توان هدیه داد.

11. تم تولد پسرانه Chhota Bheem

Chhota Bheem دوباره یک جشن تولد با مضمون کارتونی است. بنابراین ، بدیهی است که کودکان در هر سنی از آن بسیار لذت خواهند برد. اقلام مهمانی مانند برش های مختلف ، بادکنک و سایر وسایل مورد استفاده برای تزئین مکان به راحتی در بازار موجود خواهد بود.


می توان هدیه هایی مانند اسباب بازی های شخصیت های Chhota Bheem ، لیوان با تصویر Chhota Bheem و غیره اهدا کرد.

12. تم تولد Peppa Pig

کودکان در هر سنی عاشق دیدن کارتون هستند و چیزهای زیادی از آن یاد می گیرند. از آنجا که ما درگیر موضوعات کارتونی هستیم ، Peppa Pig یک انتخاب مناسب برای نوزادان 1 ساله است. بنابراین ، قرار دادن این تم برای مهمانی های تولد می تواند ایده خوبی باشد.

13. تم تولد گلف پسرانه

اگر هر یک از اعضای خانواده عاشق گلف هستند ، مطمئناً می توانید سراغ این موضوع منحصر به فرد بروید. پس زمینه بادکنک و میز دسر شگفت انگیز با جزئیات جزئیات گلف کاملاً دیدنی است. تعجب خواهید کرد که چرا هیچ کس هنوز یک مهمانی با مضمون گلف را انتخاب نکرده است.



می توان هدیه هایی مانند چوب پلاستیکی گلف یا ست بازی گلف و غیره داد.

14. تم تولد چوب بری

همه یک چوب بری کوچک زیبا را دوست خواهند داشت. این می تواند یک ایده سرگرم کننده برای داشتن یک دسته پنکیک باشد که آنها می توانند به جای کیک مخصوص آن را نوش جان کنند. این یک موضوع مهمانی مهم برای پسران یک ساله است که تمام خانواده و دوستان از آن لذت خواهند برد!

15. تم تولد ساخت و ساز برای بچه مهندسا

آیا پسرت کمی مهندس عمران است؟ سپس این موضوع کاملاً منحصر به فرد "سایت ساختمانی" او را هیجان زده خواهد کرد. حتی مهمان دوست دارد جزئیات روی کیک را ببیند.

می توان هدایایی مانند اسباب بازی های جرثقیل یا برچسب های مربوط به ساخت و ساز و غیره را اهدا کرد.



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رکسانا

سلام دوستای عزیزم اینجا میخوام در خصوص تم تولد دخترانه بهترین انتخاب ها برای 2 سالگی رو بهتون معرفی کنم که البته بر گرفته از یکی از سایت های پر طرفدار خارجیه و شاید بعضی از این تم ها تو ایران پیدا نشه اما اگه دوست دارید برید تو لینکی که گذاشتم برای تم تولد دخترانه که تو سایت ماهورا شاید بتونید چند تا تم خوشگل و فانتزی رو برای دختر کوچولو خشگلتون انتخاب کنید. 

این مطلب یه جورایی معرفی همون وبسایت فروشگاه تم تولد ماهورا هستش. 

دوست ندارم وقت شما رو الکی بگیرم واسه همین میگم که این مطلب یه جورایی ترجمع شده ی خام هستش و بهتره که برای خودنش وقت نگذارید دوستای عزیزم. 

1. تم تولد دخترانه دو ماه

 

تا کنون یکی از محبوب ترین موضوعات مهمانی برای یک کودک 2 ساله به زودی! رنگ های فضا از جمله سیاه ، سفید و نقره ای یک جشن تولد دوم مدرن و شیک را رقم می زند. کودک نوپای شما ممکن است هنوز اطلاعات زیادی در مورد منظومه شمسی نداشته باشد اما عناصر فضایی مانند موشک ها ، فضانوردان ، سیارات و ستاره ها بچه های هر سنی را مجذوب خود می کنند! مجموعه "Blast Off" ما را پر کنید از همه موارد جالب فضایی عالی!

2. تم تولد دو Infinity and Beyond

یک مهمانی با مضمون فضایی کاملاً برای تولد "Two The Infinity and Beyond" کار می کند. ما این مهمانی را با استفاده از موضوعات خوب خود در مجموعه Blast Off برای یک جشن تولد 2 سالگی دوقلوها دوست داریم! این چقدر باحال است؟

3. تم تولد دخترانه دو وحشی

یک مهمانی سافاری برای دختران و پسران یک موضوع کاملا بی طرف جنسیتی است! با حیواناتی مانند ببر ، شیر ، گورخر ، میمون و موارد دیگر ، وحشی کوچک شما مطمئنا عاشق این مضمون خواهد شد! این موضوع همچنین می تواند برای تولد 2 سالگی به تم "Born TWO Be Wild" یا "In TWO The Wild" تبدیل شود. مجموعه "Get Wild" ما را ببینید تا یک مهمانی کاملاً سرگرم کننده برای کودک نوپای کوچک خود برگزار کنید!

4. تم تولد دخترانه دو شیرین

بستنی ، دونات ، آب نبات ... چه کسی می تواند در مقابل یک جشن تولد با موضوع "دو شیرین" مقاومت کند؟ تولد 2 سالگی عزیز کوچک خود را با مجموعه بستنی و شیرینی های ما با تمام تزئینات مهمانی که به معنای واقعی کلمه بسیار خوب است ، جشن بگیرید!

 

5. دو سال سریع بزرگ نشوید

یک فن کوچک در خانه دارید؟ پس نمی خواهید این تم مناسب تولد "Grow Up Two Fast" را برای کودک 2 ساله خود از دست بدهید! یک بالون فویل شماره دو غول پیکر را با نوارهای کاغذی تزئین کنید تا جاده درست کند و نقطه عطف آنها را به روشی فوق العاده خاص مشخص کنید! مجموعه اتومبیل های ما را پر کنید از وسایل مهمانی با مضمون اتومبیل مدرن!

6. تم تولد دخترانه تاکو TWOsday

چه تم مهمانی برای جشن تولد 2 سالگی است! با این کالاهای مهم مهمانی با مضمون مکزیک از مجموعه Fiesta ما ، یک بار تاکو راه اندازی کنید و در روز ویژه کودک نوپای کوچک خود جشن بگیرید. به یاد داشته باشید که یک پیناتا بیاورید! این یک ضربه برای کل خانواده خواهد بود!

7. تم تولد دخترانه TWOtti Frutti

یک تم جشن تولد 2 ساله و میوه ای برای عیار کوچک شما! با رنگ های روشن ، شور و نشاط و شادی را به جشن می آورد. برای یک جشن تفریحی تابستانی مجموعه "Tutti Frutti" ما را ببینید.

8. چای برای دو نفر

وقت چای است! چه تم زیبا تولد 2 سالگی برای دختر بچه نوپای کوچک شما؟ حیوانات شکم پر مورد علاقه آنها را بیاورید و یک مهمانی چای کوچک در باغ برگزار کنید! مجموعه "Pastel Tea Party" ما را ببینید و یک جشن شیرین با کودک 2 ساله خود برگزار کنید!



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()