نوشته شده توسط : رکسانا

شما هر عطری که بخواید بخرید دوست دارید اول از همه نظر کسایی که از این عطر استفاده می کردن رو بدونین. 

عطر چیزی که مثلا 3 میلیون بابت یه شیشه پول بدید و اونقدر ظاهرش مهم نیست پس نیازی به دیدن عطره نیست.

اما اون چیزی که مهمه کیفیت رایحه، سرد یا گرم بودنش و از همه مهم تر، نظر کسایی که از این عطر استفاده می کنن و فید بک هایی که از اطرافیانشون میگیرن هستش. 

تو این مطلب میخوایم بریم سراغ عطر مردانه سنگین و پر قدرت والنتینو یومو اینتنس و نظرات مربوط به این عطر رو منعکس کنیم.

با ما همراه باشید.

 

این خیلی خیلی خوب است!

چه عطر فوق العاده ای عطر عنبیه + وانیل، واقعاً واقعاً سکسی و دوست داشتنی آسان است، اگر به عطرهای شیرین اما ظریف علاقه دارید و بله، کاملاً شبیه عطرهای دیور هوم اینتنس هستید، اما من فکر می کنم این عطر بسیار خامه تر و راحت تر است. نت‌های اصلی که غالب هستند زنبق و بنفشه هستند، این بوی گل‌هایی را می‌دهد که روی یک غلاف چرمی نرم پخش شده‌اند و در زیر نور خورشید قرار می‌گیرند، نت نارنجی کم رنگ است اما بسیار مهم است... هیچ چیز افراطی در این مورد نیست، سعادت خالص آن در یک بطری است.
عطر ادکلن Valentino Uomo Intense Eau De Parfum

 

-------

 

این یکی اشکالی ندارد، اما من آن را خیلی مردانه نمی دانم و ترجیح می دهم رایحه مردانه بسیار مردانه باشد! من تقریبا با این یکی حال و هوای پودری پیدا می کنم. بیایید بگوییم که خوب است، اما من این یکی را برای مردم انتخاب نمی‌کنم، زیرا تقریباً احساس می‌کنم با پوشیدن این یکی، می‌توانم از آن لذت ببرم.

 

-------

 

عطر پاییز/زمستانی واقعاً خوبی در اینجاست و مطمئناً شباهت آن به خط دیور هوم را می‌دانم، اما نمی‌توانم بگویم که آنها دقیقاً یکسان هستند، بلکه به نظر می‌رسد که از خط دیور هوم الهام گرفته شده است. این نت‌ها با نت‌های شیرین‌تر کمی قابل دسترس‌تر هستند، این نت‌ها یادآور موکا یا نوع دیگری از قهوه شیرین است. گرم است، غنی است، آن عنبیه را دارد اما چیز تازه ای در آن وجود دارد. در حالی که من فکر می‌کنم این عطر فوق‌العاده است، اما فکر نمی‌کنم آن رایحه‌ای مثل Dior Homme Original باشد. فقط فکر می کنم یک چیز کمی اضافی وجود دارد که آن رایحه را به 10/10 می رساند، این یک 9/10 بسیار قوی است!

این آب و هوای سکسی، گرم و سرد است که بیشتر روز و یک روز کامل با اسپری مناسب دوام می آورد. به نظر من، این عطر خرمایی عالی خواهد بود، و هر کسی که با آن می روید، مطمئناً فکر می کند که شما بهترین بو را در مغازه دارید! به راحتی فکر می کنم 100 دلار می ارزد، اما با توجه به اینکه دوباره فرموله شده و در بطری های جدید خط Dior Homme قرار می گیرد و اکنون همه دارند بطری های قدیمی را می خرند و سعی می کنند دوباره بطری های قدیمی را با قیمت های قدیمی بفروشند، بیشتر برای آن پرداخت نمی کنم. این کار را نکنید، فقط فرمول جدید را دریافت کنید یا با قیمت مناسب آن را پیدا کنید.

 

----------

اولین باری که بعد از 2 سال این را در یک فروشگاه دیدم و بله، کمی ناامید شدم. با زنبق، چرم، شکلات و مقداری شیرینی نویدبخش باز می شود، اما بعد از یک ساعت یا بیشتر بستنی گلابی و وانیلی، نوعی وانیلی، آن را فرا می گیرد. آیریس نیز در صندلی عقب می‌نشیند، چرم ناپدید می‌شود.

این اعتیاد آور و خوب است، اما من دیور هوم خود را به این شیرینی عجیب نمی‌خواهم! این بطری سبک قدیمی btw است. عملکرد فوق العاده است.

با تشکر از user123 برای برجسته کردن فرمول مجدد، نه اینکه روی من تأثیر بگذارد، بلکه برای کسانی که این عطر را دوست دارند خوب است.

---------

راه برای تشخیص اینکه آیا یک فرمول مجدد برای نسخه جدید L'Oreal VUI وجود دارد یا خیر، بررسی کد FIL روی جعبه است. این شماره کد لیست مواد تشکیل دهنده عطر در خط آخر مواد است. برای بطری ماه مه 2020 من، کد FIL # B234952/1 است.

تمامی عطرهای تولید شده لورآل دارای کد FIL # هستند. شما نمی توانید این نسخه از VUI را با نسخه Puig مقایسه کنید، اما می توانید آن را با نسخه های قبلی L'Oreal مقایسه کنید.

---------

این عطر فوق العاده است. من این را در یک فروشگاه محلی در بسته بندی قدیمی (کد دسته ای 80891) دیدم و در واقع در دریافت آن تردید داشتم. فروشنده به من اجازه داد فرمول جدیدتر را نمونه برداری کنم و من همان نسخه قدیمی (Puig) را بلافاصله خریدم. آخرین جعبه باقی مانده بود و هم قیمت جعبه جدیدتر بود. آنها متحیر بودند که چرا من اینقدر به آن جعبه خاص کشیده شده ام.

یک راه کلیدی برای تمایز این است که بسته بندی/جعبه جدیدتر به جای آرم جعبه کوچک مربعی (فرمول اصلی/Puig)، آرم "VALENTINO UOMO" را به شکل مستطیل داشته باشد. بطری Puig دارای آرم عظیم VALENTINO UOMO در پایین است، به جای نسخه جدیدتر که فقط یک برچسب با کد دسته ای در پایین بطری دارد.

حالا برای خود رایحه، این ماده جذاب، کرمی، غنی، اغوا کننده و حسی است. نسخه ای که من پروژه های بسیار خوبی دارم و طول عمر عالی است. من مطمئن نیستم که آیا فرمول جدیدتر عملکرد خوبی دارد یا خیر. این 8 ساعت روی لباس من و حدود 6 ساعت روی پوست طول کشید.

این بسیار زیبا است و برای پاییز/زمستان/آب و هوای سردتر مناسب است. من فقط این را برای کار می پوشیدم تا بتوانم عملکرد را آزمایش کنم و از هر دو جنس تمجیدهای زیادی دریافت کردم. زن متاهلی که با او کار می‌کنم می‌گوید این بوی «سکس آرایشی یا سکس انتقامی» می‌دهد، هر چه که باشد.

از تعبیر من، مردی که این لباس را می پوشد، آقایی جسور و پیچیده است که جسور و جذاب است. او جذاب و مرموز است. من تصور می کنم که دان دریپر این لباس را در شب می پوشد، با این تفاوت که نسخه او شاید یک آکورد دود سیگار به آن اضافه کند.

من عاشق این عطر هستم، راستش اگر بتوانید یک فرمول قدیمی تر را به دست آورید، 100٪ ارزشش را دارد.

رتبه شخصی:
سیلو: 9/10
طول عمر: 9/10
رایحه: 10/10
تطبیق پذیری: 8/10

امتیاز کلی: 9/10

-------------

این واقعاً خوب است! بسیار شبیه به Dior Homme Intense یا می توانم بگویم نسخه طراحی شده تر DHI یا DHP. کمی توده جذاب تر با طراوت و شیرینی بیشتر از DHI. دارای وانیل است که آن را شیرین تر می کند. DHI اتفاقات بیشتری با آن دارد و من شخصاً آن را بیشتر دوست دارم. والنتینو uomo intense پوشیدن راحت‌تر است و می‌تواند حسی مشابه را با نصف قیمت ایجاد کند.

 

خب اینم چندتا نظری که نیومدن بنویسن فقط خوب است :)))

امیدوارم به دردتون بخوره و اینکه برای خرید عطر والنتینو یومو اینتنس پیشنهاد می کنم حتما از جایی خرید کنید که ورژن اورجینال این عطر رو بهتون بدن. 

من عطر الیسا رو پیشنهاد می کنم که می تونید از این لینک به صفحه ولنتینو یومو مردانه دسترسی پیدا کنید: 

https://elissaperfume.com/product/%D9%88%D8%A7%D9%84%D9%86%D8%AA%DB%8C%D9%86%D9%88-%DB%8C%D9%88%D9%85%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D9%86%D8%B3-valentino-uomo-intense/



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()