نوشته شده توسط : رکسانا

ادکلن های زنانه کلوین کلین

سلام بچه ها حتما دوست دارید علاوه بر پرداختن به زیبایی خودتون، به کیفیت رایحه ای که از شما منتشر میشه هم توجه کنید و همیشه بویی فوق العاده از شما به مشام اطرافیانتون برسه. 

تو این مطلب یکی از بهترین برند های دنیا برای عطر و ادکلن رو در نظر گرفتم تا برگزیده ترین محصولات اون برای خانم ها رو به شما عزیزان معرفی کنم. 

ادکلن های کلوین کلین همیشه جزء بهترین انتخاب ها برای خرید ادکلن هستند. 

تو این مطلب 7 مورد از بهترین ادکلن های زنانه کلوین کلین رو بهتون معرفی می کنم با من همراه باشید: 

1. ادو پرفیوم Euphoria

مرور
Euphoria که توسط Dominique Ropion ، Carlos Benaim و Loc Dong مخلوط شده است ، در سال 2005 راه اندازی شد و به یکی از نمادهای اصلی ستون Calvin Klein تبدیل شده است. درخشان ، دلربا و پیچیده ، سرخوشی فوق العاده زیبا است.

سرخوشی با موجی از انار آغاز می شود که با هلو ، تمشک و میوه شور تکمیل می شود. قلب پر ارکیده و گل ارکیده با کمی گل نیلوفر آبی که تعادل نت های اولیه میوه را متعادل می کند ، شکوفا می شود. این نت های پایه است که به طور واقعی می درخشد ، برجسته ترین مشک ، عنبر ، ماهاگونی و بنفشه پودری است. وای!

این عطر پرطراوت ، مشکی و پیشرفته بهتر است در شب های زمستان که هوای سرد از طاقت فرسای عظیم سیلی جلوگیری می کند ، استفاده شود. انتظار 6 تا 7 ساعت سایش مناسب را داشته باشید.

سرخوشی به زیبایی ارائه شده است ، یک بطری بلند منحنی ، در تضاد با فلز درخشان بدنه با کناره های شیشه ای شفاف و یک روکش فلزی بلند است.

به طور خلاصه ، Euphoria یک عطر زنانه فوق العاده مجلل است که در تحویل تقریباً شبیه شانل است. بسیار توصیه شده.

یادداشت های برتر:
انار ، یادداشت های سبز ، هلو ، میوه شور ، تمشک ، خرمالو

یادداشت های میانی:
ارکیده ، لوتوس ، شامپاکا

یادداشت های پایه:
بنفشه ، عنبر ، مشک ، ماهون ، پاچولی ، وانیل

مطلب پیشنهادی: ادکلن های زنانه شنل

2. ادوپرفیوم Deep Euphoria

مرور
Deep Euphoria فقط دو نت اصلی را با نسخه اصلی به اشتراک می گذارد و اگرچه به موضوع خط وفادار باقی می ماند ، اما این یک حیوان کاملاً جدید است.

در جایی که اصل چوبی است ، این عطر قلب گلی دارد. دقیق شد نت های بالایی آبشار ، برگ ماندارین و فلفل سفید به آن موج اول تازه و تندی می دهند که به سرعت در نت های نرم و گلدار قلب گل رز ، شمعدانی ، یاسمن و گل صد تومانی محو می شود. مخلوطی از نت های پایه ای خاکی ، مشک و چوبی مسکر کننده آن چیزی است که باعث یادآوری نمونه اصلی می شود.

کمی سبک تر و تازه تر از رایحه اصلی ، این عطر هنوز هم بسته به میزان سختی که دارد کار می کند و دارای ماندگاری مناسب و 4 تا 6 ساعت است. هرچند مانند اصلی ، این عطر بهترین استفاده را در زمستان و پاییز دارد.

این بطری گرچه همان شکل اصلی را حفظ کرده است اما کاملاً از شیشه های تیره و بنفش ساخته شده است. نتیجه کاملاً خیره کننده است.

به طور خلاصه ، Deep Euphoria یک خواهر سبک تر و روشن تر با رایحه اصلی است. گل رز زیبا با چوب و پچولی ترکیب می شود.

یادداشت های برتر:
Cascalone ، فلفل سفید ، برگ ماندارین

یادداشت های میانی:
گل رز ، گل صد تومانی ، شمعدانی ، یاسمین سامباک

یادداشت های پایه:
مشک ، پاچولی ، یادداشت های وودی

3. Eternity Eau de Parfum

مرور
Eternity در سال 1988 توسط Sophia Grojsman مخلوط شد و همچنان یکی از محبوب ترین عطرهای Calvin Klein است. Eternity که به عنوان ادای احترام به ازدواج او طراحی شده ، تازه ، گل و میوه ای با ته رنگ گرم و تند است.

نت های برتر مرکبات و سبز با مریم گلی ، فریزیا و پرتقال ماندارین مخلوط می شوند تا موج اول تازه و گیاهی را ایجاد کنند. نت های میانی گل میخک و گل سوسن برجسته ترین گل ها هستند و طراوت نفسانی شیرینی می بخشند. پایه سبکی از چوب صندل ، عنبر ، پچولی ، مشک و هلیوتروپ به عمق و برق بسیار عالی افزوده است.

یک سیلاژ متوسط ​​دوام باورنکردنی این ترکیب را نفی می کند. این برای لباس های بهار و تابستان مناسب است و اگر بیش از حد فعال نباشید 4 تا 5 ساعت لباس را فراهم می کند.

Eternity که به سادگی در یک بطری بلند و شفاف با یک بالابر فلزی ، با رنگ نقره ای ارائه می شود ، به زیبایی ارائه شده و کاملاً با عطر موجود در آن مطابقت دارد.

به طور خلاصه ، Eternity یک عطر فریبنده پیچیده و غنی است که به نوعی سبک و هوا می ماند - یک گوهر واقعی.

یادداشت های برتر:
مرکبات ، یادداشت های سبز ، نارنجی ماندارین ، فرزیا ، مریم گلی

یادداشت های میانی:
گل نرگس ، گل رز ، زنبق ، لیلی ، گل همیشه بهار ، یاس ، بنفشه ، میخک

یادداشت های پایه:
هلیوتروپ ، مشک ، پاچولی ، کهربا ، چوب صندل

شاید دوست داشته باشید: 7 ادکلن زنانه برتر ورساچه

4. ادوپرفیوم Eternity Air

مرور
یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به این خط ، Eternity Air For Women در سال 2018 به بازار عرضه شد و در نوع خود به عطر محبوب CK تبدیل شده است. آیا می تواند به سطح اصلی برسد؟ فقط زمان می تواند بگوید.

نت های برتر نت های اوزونیک ، گریپ فروت و توت سیاه موج اول این عطر را تیز و آبدار می کند. وقتی اولین لبه ، نت های میانی گلابی محو شد ، گل صد تومانی و گل سوسن شروع به درخشیدن می کنند. در هنگام خشک شدن ، سرو ، کهربا و مشک برای ملایم شدن و تعمیق در دسترس هستند. علی رغم همه اینها ، آن سبک و هوای مطبوع باقی می ماند (که واقعاً قابل توجه است).

این عطر و بوی شگفت آور نرم عطری است که از ماندگاری مطلوبی برخوردار است. شما می توانید از این عطر انتظار 4 ساعت سایش کامل داشته باشید. یک انتخاب عالی برای لباس روز بهار / تابستان.

این بطری که در یک بطری بلند و شفاف با یک روکش نقره ای رنگ ارائه شده است ، دقیقاً مانند نمونه اصلی ، به دلیل شیشه کمی نازک تری که از آن استفاده می شود ، کمی سبک تر می شود.

به طور خلاصه ، Eternity Air For Women عطری است سبک و با طراوت که مطمئناً روحیه شما و هرکسی را که خوش شانس بودن در آن نزدیکی باشد را بالا می برد.

یادداشت های برتر:
گریپ فروت ، توت سیاه ، یادداشت های اوزونیک

یادداشت های میانی:
گلابی ، لیلی-از-دره ، گل صد تومانی

یادداشت های پایه:
سرو ، آمبرگ ، ماسک

5. ادو پرفیوم Eternity Flame

مرور
Eternity Flame یکی از ساده ترین ترکیب ها با نام Calvin Klein است. این ترکیب که توسط لورن لو گرنک مخلوط شده ، تضادی از گلهای ظریف و طعم های شرقی است. فریب سادگی آن را نخورید.

ماندارین نت آغازین است ، اما رایحه اصلی نیست. اولین موج میوه دهی به سرعت به قلب قلب گلهای نخود شیرین منتقل می شود که لطیف و فلفلی است. پایه لبدانوم مشک / میوه ای لبه ادویه دار تیره ای اضافه می کند.

سیلاژ نرم است اما این عطر با دوام مطلوبی است. احتمالاً باید بعد از 3 یا 4 ساعت دوباره آن را اعمال کنید ، مگر اینکه آن را روی مو و لباس خود بمالید. مناسب برای هر فصلی

Eternity Flame در همان بطری نسخه اصلی و هوا ارائه می شود.

به طور خلاصه ، شعله ابدیت بیش از مجموع قطعات آن است. گل با ته رنگ شرقی که احساس پیچیدگی و سکسی می کند.

یادداشت های برتر:
پرتقال ماندارین

یادداشت های میانی:
نخود شیرین

یادداشت های پایه:
لابدانوم

6. ادو پرفیوم Obsession

مرور
Obsession که یکی از رایحه های اصلی کالوین کلین است ، توسط Jean Guichard مخلوط شده و در سال 1985 به بازار عرضه شد.

وسواس با مرکبات و ریحان همراه با وانیل باز می شود ، که احساس گرم و گرم را ایجاد می کند. قلب ادویه جات حاوی جنگل ها ، گشنیز ، خزه بلوط و فقط نوعی گل است. پایه قابل توجه کهربا و عود گرم کننده با مشک ، خاگینه ، سیوه و وانیل برای یک پایان خارق العاده باورنکردنی است.

Obsess که بهتر از همه در شب های پاییز و زمستان پوشیده می شود ، دارای سیلی عظیم و قدرت ماندن بسیار زیاد است (حداقل 5 تا 6 ساعت در هر بار استفاده).

ارائه شده در یک بطری بلند بیضی شکل و با یک تاپر قهوه ای که تا حد زیادی براق شده است. نتیجه کمی قدیمی به نظر می رسد ، اما غیر قابل انکار جذاب است.

به طور خلاصه ، وسواس کمی بو می دهد ، به نظر می رسد و احساس می کند ، اما واقعاً کار می کند و یک کلاسیک واقعی است. این یک عطر گرم ، اغوا کننده و تند است که سرش را برمی گرداند.

یادداشت های برتر:
لیمو ، ترنج ، هلو ، وانیل ، نارنجی ماندارین ، یادداشت های سبز ، ریحان.

یادداشت های میانی:
ادویه جات ترشی جات ، گشنیز ، چوب صندل ، یاس ، شکوفه پرتقال ، سرو ، گل رز ، بلوط کوهی

یادداشت های پایه:
عنبر ، ماسک ، سیویت ، وانیل ، وتیور ، بخور

7. ادو پرفیوم وسواسی

مرور
Obsessed For Women که توسط Honorine Blanc و Annick Menardo در سال 2017 ترکیب شده است ، همان وسواس اصلی را تکرار می کند ، اما جنبه های مردانه و زنانه را کاملا متعادل می کند.

Obsessed For Women با نت های تازه و میوه ای مرکبات ، گل مریم تند ، و نرولی تلخ باز می شود. اسطوخودوس روشن و رایحه گیاهی مریم گلی قابل توجه ترین یادداشت های قلب است. پس از خشک شدن ، وسواس مسکین تر ، تاریک و جذاب می شود. نتیجه کمی سنگین ، اما در نهایت خوشمزه است.

Obsessed For Women با سیلی قوی و قدرت ماندن باورنکردنی برای روزهای بهار و تابستان مناسب است. می توانید 6 ساعت لباس از آن انتظار داشته باشید ، به خصوص اگر آن را روی لباس خود اسپری کنید.

بطری شفافی که این عطر در آن ارائه می شود کمی کوتاه تر از بطری اصلی Obsession است ، دایره ای شکل آن بیشتر از شکل بیضی شکل است و طرح شفاف آن به طرز حیرت انگیزی خیره کننده است.

به طور خلاصه ، وسواس برای زنان در ابتدا روشن و تازه است ، اما اگر کاملاً حل و فصل شود ، به طرز شریرانه ای عمیق و مرموز می شود.

یادداشت های برتر:
مرکبات ، برگاموت ، المی ، نرولی

یادداشت های میانی:
گل رز ، گل سوسن ، شکوفه نارنج ، مریم گلی ، اسطوخودوس ، برگ بنفشه

یادداشت های پایه:
مشک ، Iso-E-Super ، Ambrette

 



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رکسانا

سلام دوستان عزیزم امروز میخوام برای خانم هایی که دوست دارند فرشته کوچولوشونو خوش حال کنند، یه مطلب مشاوره ای بگذارم تا اگر شما دختر بچه 10 ساله دارید، با توجه به علایقی که تو این سن برای دختر ها به وجود میاد، بتونید بهترین تم تولد رو براش انتخاب کنید و از اینکه با دیدن لوکیشن و شخصیت تمش سورپرایز میشه، مطمئن باشید.

تم تولد مناسب دختر 10 ساله

حتما تا به حال به سایت های فروشگاه تم تولد سر زدید و میدونید که چه تم های دخترانه ای وجود داره که میتونید بصورت اینترنتی با توجه به تعداد مهموناتون، یه بسته تولد رو ببندید و کامل بصورت پکیجی درب خودتون تحویل بگیرید.

با توجه به سن 10 سال امروز میخوایم بهترین انتخاب ها رو از فیلتر بگذرونیم و با توجه به بیشترین فروش و طرفداری که تم های دخترانه دارند، به شما 5 تم تولد دخترانه رو پیشنهاد بدیم و اونوقت شما میتونید با دیدن این شخصیت و در نظر گرفتن علاقه مندی های شخصی دختر قشنگتون تصمیم بگیرید که چه شخصیت یا رنگ بندی میتونه بیشترین الهام بخشی و شادی رو برای اون به ارمغان بیاره.

با من همراه باشید.

تم تولد اسب تک شاخ

به احتمال زیاد با اسب تک شاخ آشنا باشید که امروز یکی از پر طرفدار ترین تم های دخترانه برای سنین 7 سال به بالا محصوب میشه و طبیعت بسیار دخترانه و شیکی داره.

اسب تک شاخ یک تم فانتزی با رنگ بندی های صورتی و آبی فیروزه ای هستش که تقریبا میشه گفت بیشترین همخونی رو با علاقه مندی دختر های 10 ساله داره و برای اینکه بتونید عکس های این تم رو ببینید، پیشنهاد می کنم به تم تولد اسب تک شاخ دخترانه مراجعه کنید تا علاوه بر دیدن رنگ بندی تم، نحوه تزئین محیط تولد مطابق با این تم رو هم ببینید.

تم تولد فروزن

فروزن یکی از الهام بخش ترین شخصیت های انیمیشنی برای دختر های دهه 90 میباشد.

به عبارتی فروزن را می توان تاپ دختر نسل جدید به حساب آورد و این موضوع را در نظر گرفت که این شخصیت با غلبه بر باربی و سیندرلا و پری دریایی، امروز بیشترین طرفدار را در میان دختر بچه های 10 سال به خود اختصاص می دهد.

اگر دختر 10 ساله شما طرفدار فروزن است و درباره او با شما صحبت می کند، میتوانید از نحوه حرف ها متوجه شوید که چقدر احساس خوبی از زندگی در آن فضا دارد.

رنگ های اصلی تم تولد فروزن آبی و سفید است. تلفیقی از آبی پر رنگ و آبی فیروزه ای با سفید، به همراه رنگ نقره ای معمولا رنگ های تزئین لوکیشن با تم تولد فروزن هستند.

این نکته را اضافه کنم که همیشه همه دختر ها عاشق این سبک شخصیت ها و این مدل زندگی ها نیستند و گاها یک شخصیت قهرمان دختر و ماجراجو، شاید بیشتر دختر شما را خوشحال کند پس به مورد های دیگر هم نگاهی بیاندازید.

برای مشاهده این تم و گرفتن ایده های دیزاین به تم تولد فروزن دخترانه بروید.

تم تولد ال او ال LOL

تم تولد ال او ال سورپرایز پیشنهاد سوم من برای شماست. ال او ال 3 سال است که با فروش بینظیر عروسک های خود قدرت را به رخ شخصیت های انیمیشنی کشید و نشان داد که حداقل در میان دختر های 3 تا 12 سال رقابت با این شخصیت هم کار آسانی نیست.

در مورد خرید تم تولد ال او ال این نکته را به شما گوشزد می کنم که معمولا دختر هایی که سریعا به بعد جدی زندگی نگاه می کنند و توجه شان به تشریفات می رود، در 10 سالگی شاید بهتر باشد با تم هایی فروزن آن ها خوشحال کرد.

چون تم تولد lol بیشتر برای دختر های زیر 10 سال پیشنهاد می شود اما باز هم شما با شناخت دقیق تری که از دختر خود دارید، تصمیم گیری بهتری خواهید داشت.

تم تولد lol رنگ بندی و دیزاین های خیلی گوناگونی را شامل می شود که دست شما را برای تزئین محیط تولد بسیار باز تر می گذارد.

اگر میخواهید ایده های برای تزئین این تم ببینید، به تم تولد ال او ال سورپرایز بروید.

تم تولد دختر کفشدوزکی

تم تولد دختر کفشدوزکی همان تمی است که برای دختر های 10 ساله اهل هیجان و ماجراجویی پیشنهاد می شود.

ترکیب رنگی قرمز و مشکی از رنگ بندی های بسیار شاد و دوست داشتنی برای دختر های 10 ساله است که در میان تم های زیادی که به رنگ صورتی و سفید هستند، این تم بسیار خاص می باشد.

هماهنگ کردن محیط با تم تولد دختر کفشدوزکی شاید مهم ترین دغدغه شما در خرید این تم تولد باشد که در تم های صورتی سفید این موضوع کمتر وجود دارد.

برای مشاهده نمونه تصاویر تزئین تم تولد دختر کفشدوزکی به لینک مربوطه مراجعه کنید.

تم تولد پری دریایی

برای انتخاب آخر هم تم تولد پری دریایی را برای جشن تولد یک دختر 10 ساله به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی دیگر از رنگ هایی که خیلی از دختر ها آن را دوست دارند و در تم های دیگر به آن پرداخته شده بود، رنگ بنفش است.

در تم تولد پری دریایی، رنگ بنفش با تلفیق سبز فیروزه ای و سفید امکان تزئین یک جشن تولد با شکوه را به شما میدهد و برای ایجاد تنوع در رنگ ها هم میتوانید با استفاده از رنگ نارجی که تداعی گر مو های پری دریایی است، هیجان بیشتری در این تم ایجاد کنید.

تم پری دریایی هم از خوش دیزاین ترین تم های دخترانه است که تصاویر تزئین آن در لینک تم پری دریایی وجود دارد.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد: 

بهترین تم تولد دخترانه برای دوسالگی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()